@blobvis

Messages
688
Reaction score
852
Points
605
Location
you're moms anal
Blobvis your the most weirdest yet humble staff member I have met and I appreciate your work. Even tho Is spam you on steam every time I need a staff I know you love me hehe. No but blob is a great staff with knowledge and always knows what to do in situations and helps me out when I have questions or need a staff errand

@blobvis 2.0
 
Messages
1,424
Reaction score
2,541
Points
845
Location
Netherlands
cover1.jpg
 
Messages
901
Reaction score
2,533
Points
790
Location
Netherlands
Blob

Vis



Ik moet bij deze mijn excuses aanbieden aan mijn blobvis-stemmende vrienden. Ik ben nogal kritisch geweest over het blobvis-beleid de laatste paar jaar, en alhoewel ik nog steeds niet van plan op hem te gaan stemmen, was premier Rutte helemaal niet heel slecht, behalve die keer dat hij de geestelijke gezondheidszorg uitkleedde, de jeugdzorg overhoop haalde door een decentralisatie en een bezuiniging van vijftien procent, de sociale rechtsbijstand om zeep hielp, een nieuwe surveillancewet aannam die grootschalige verzameling van privégegevens van burgers mogelijk maakte, de studiefinanciering afschafte, ziekenhuizen zoals het Slotervaart en de IJsselmeerziekenhuizen failliet liet gaan, gemeentehoveniers ontsloeg die vervolgens voor minder geld in de bijstand hetzelfde werk moesten doen, de beschikbaarheid van PreP voor hiv-patiënten terug liet lopen, de sociale werkplaatsen sloot, statushouders zich in de schulden liet steken om hun inburgeringscursus te kunnen betalen, het aantal daklozen liet verdubbelen, gevangenen verplicht liet werken voor zesenzeventig cent per uur, mensen met een tweede nationaliteit de kinderopvangtoeslag afnam en hen als gevolg daarvan in de schulden stak waardoor die kinderen soms zelfs werden weggenomen van hun ouders, oorlogsvluchtelingen liet verdrinken in de Middellandse Zee of opsloot in kampen op Griekse eilanden, meer vrijheden gaf aan multinationals en ze tegelijkertijd minder belasting liet betalen, de vennootschapsbelasting verlaagde, de fiscus afspraken liet maken met multinationals zodat ze nog minder belasting hoefden te betalen, de belastingdruk voor de middenklasse verhoogde, de straffen verhoogde, mensen in de bijstand kledingvoorschriften oplegde en hun bijstand verlaagde of afpakte als ze zich daar niet aan hielden, voorstelde om de invloed van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens in te perken, last leek te hebben van ernstig geheugenverlies, je niet zo druk maakte om zeventig burgerdoden in Irak of überhaupt de situatie bij Defensie zo liet verslechteren dat twee militairen konden omkomen door hun eigen granaat, de Zeeuwen een marinierskazerne beloofde maar die niet door liet gaan, zijn eigen verantwoordelijkheid liet afhangen van hoe groot de schade was, een verkiezingsprogramma opstelde dat mensenrechten uitholt, mensen die slachtoffer werden van het racistische opsporingsbeleid van kindertoeslagfraude gewoon maar dertigduizend euro gaf, zelfs als ze nog geen honderd euro schade hadden geleden, het klimaatbeleid stil liet staan, vervuilende bedrijven niet aanpakte, veel te lang doorging met de gaswinning in Groningen en het vergoed krijgen van schade nog steeds moeilijk is, de verkiezingen alleen maar liet gaan over corona en niet over stikstof, landbouw, bio-industrie, de crisis op de woningmarkt, doorgeslagen flexwerken en de onwil daar iets aan te veranderen, de weigering van het kabinet om alleenstaande kinderen uit een Grieks kamp op te vangen, hoe het geschonden vertrouwen in de politiek weer hersteld kan worden, kortom: de problemen die na corona nog steeds op ons wachten en waarschijnlijk heel wat andere dingen die ik vergeten ben te vermelden. Maar afgezien daarvan? Prima blobvis.
 
Top