Ban Dispute (samSM)

Status
Not open for further replies.
Messages
4
Reaction score
0
Points
145
Punishment Type: Ban
Appeal Type: Dispute
Which staff member issued the punishment?: samSM
How long were you banned/blacklisted for?: 8 Months

Your Steam Name: ViggoBoii
Your Roleplay Name: Viggo Larsen
Your SteamID: STEAM_0:1:189192621

Why were you banned/blacklisted?: MassRDM

Why should this appeal be considered?: why tf you lying? it was 8. not 11... i remember it.. clear as day... i know it was 8... you banned me for 11.. my ''sentence'' shall not be 8 months since you i got banned for 11 and not 8. if im wrong show me some proof please.












Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.Ich liebe Pferde.
 
Status
Not open for further replies.
Top